Saturday, 30 August 2014

Bawal Hello Kitty

Hey hey aku kan suka dengan hello kitty ni dulu, siap t shirt hk beg mekap hk baju tido hk. Hahaha. Sekarang tabiat tu dah molek sikit la cuma aku still akan senyum sorang sorang kalau jumpa barang barang hello kitty dan mestila suami spoil mood aku sebab tarik aku laju laju pergi. Iskk.

Ceritanya, hari tu aku tengok la bawal hello kitty aj. Hikhik. Tapi idok ler beli. Pastu tengok ada orang jual borong tudung ni. Aku cakap kat suami 'saya nak beli tudung hk ni, nak jual pastu sy nak berenti kerja' gituu. Memula suami macam tak yakin la sebab dia kata ada ke orang nak design kartun tu, tapi aku nekad nak rembat jugak. Kehkeh. Aku nak meniaga, slow slow sebab iols taknak kerja dah. Kira dengan bisnes ni aku nak buat alasan nak berhenti secepat mungkin la. Hahha. Hikhik, suka sangat dapat customer tau. Aku mane pernah jual barang, tereksaited pulak. Tu pun tadi suami tanya lagi, macam mane bisnes tudung awak? Senyap je dah. Promote la. Iskk sabar boleh tak. Kita susun strategi la ni.

Pasni aku ingat nak bawak tudung ni gi ofis heheh. Baru nak cuba meniaga, kalau sambutan best aku amik stok lagi. Kalau tak iols bersara je la terus. Hahaha. Pastu nanti tadah je la telinga kalau suami kata aku hangat hangat taik kambing. Bukan boleh dia tuuu. -____-''

Ni la tudung yang aku jual tu mihihi. RM10 je tau. Doakan makcik berjaya dalam dunia perniagaan ni tau. Kehkeh.

Babaii.