Saturday, 19 April 2014

Sabtuuuuu

Hari ni Sabtu, biasa la time ni selalu sama ada aku dalam bilik membutoo atau tgk tv tapi main hp. Guane tu? Hihi. Nunang kan kerja Sabtu, so takde der kite nak dating pepagi gini. Kalau tak kije pn aku rasa tak keluar kot pagi. Hahhah. Tunggu lapar sikit baru masing masing bergaduh nak keluar gi mane. Pastu merajuk. Hihi. Aku lettew.

Sebenarnya semalam aku nak buat sandwich. Sebab semalam dia ada dinner kat luar, aku tak dijemput sobs. Jadi aku request la nak beli barang buat sandwich. First time dalam hidup aku gi beli bawang dua biji, limau 3 biji dengan cili dalam sepuluh biji kot. Hahha. Tu pun aku gaduh ngan dia kata malu la beli mcm ni, nt penimbang pun takleh detect. Dia buat derk je. Kalau beli byk pn aku bukan masak. Tau tau he barang dah rosak nanti. Ekekeke. Total barang nak buat sandwich RM5.60 sen je, termasuk sardin. Wahahaha. Sukaa.

Balik tu konon nak buat la tapi aku super ngantuk, tapi macam lapar. Sudahnya aku makan peanut butter lady's choice tu je. Hahha. Sedap je kacang2 kasar tu. Pastu tertidur. Eh nampak macam pompuan malas sangat. So pagi ni sepatutnya aku nak masuk ofis kejap sebab ada benda nak buat. Hashtag ilovemyjob gittuu padahal tak love pun. Hahaha. Tapi tiba tiba rasa malas pulak, bangun je terus gi buat sandwich kat dapur sambil dengar Hot fm 30. Boleh nyanyi2 takdela rasa macam sunyi je rumah semua org gi kije. Hehe.

Siap je, aku snap la pic sandwich tu, hantar kat Nunang. Eh eh dia terliur kot dengan hasil masakan aku teheeee. *bangga* Suruh simpan sikit kat dia pastu request buangkan cili dan tambah bawang lagi. Layankan jela, sebab aku buat aku tak makan sangat pun. Dua keping cukup la, nt yang lain simpan kat dia je. Tp jenuhla nk kutip balik cili hijau tu tskk. Takleh ngam betul bab pedas dia ni sorang. Heh.

Taktau nak buat apa hari ni. Japg nak jawab assesment future challenger la. Hoi. Takut. Tapi macam dah layu balik je mata ni. Kikiki.

Byeee :)

No comments: