Thursday, 31 October 2013

Dua pintu

Hihokhihok. Dua hari lepas jalan ngn nunang bila tiba tiba terpandang Brabus kot, yg pintu 2 ala ala sporty aum aum tu. Sori la aku tak aware sangat ngan anak beranak Mercedes ni haha. Aku reti nengok je pastu jaws dropped.

Pastu aku pandang nunang dia pandang aku. Aku cakap la,

"Wow..yg ni baru kereta, belikan satu untuk kita boleh?"
"Bolehh..asalkan start hari ni jangan merajuk langsung, cukup setahun tak merajuk, kita beli"

Haha. Nampak tak permainan orang kat situ? Haha, mana mungkin setahun aku tak merajuk? Plus, kalau aku tak merajuk pun japg ni mesti dia usahakan nak buat aku merajuk gak. Kahkahkah.

Satu benda aku suka pasal nunang aku ni sebab dia positive. Tanya je apa kat dia semua jawab 'bolehhhhh'. Tu yang kadang kadang aku jadi berangan lebih sebab dia kata semua boleh. Hahha. I is shukeee.

Haha, bye :p

No comments: