Sunday, 9 June 2013

Termenung Panjang

Assalamualaikum!

Boleh eh termenung panjang? Petang pulak tu. Orang hantar balik, tapi kaki aku laju merewang gi tempat lain. Hahaha.


Nyaris nak naik bas pergi Mid Valley hoii. Sudahnya aku duk tenung menara TM ni je sambil perhatikan manusia di sekeliling. 

Hujung minggu ni balik kampung ler sekejap, then datang balik for the viva! Eh, thesis pun bersepah lagi ni achaner? Yayyy, minggu ni last internship. Alhamdulillah, semua okay je. So lepas ni nak bertapak kat Terengganu je la, kerja kat sana kalau ada rezeki.


Tempat aku bukan kat sini. Sungguh. Tempat aku bawah ketiak Abah Umi sana. Tempat paling tenang. Tak sabar. Selamanya pun aku tak kisah.

Bila rasa down, Abah Umi je semangat aku. Abah bagi semangat dalam diam, Umi bagi sokongan moral, mana yang dia boleh nasihat dia masihat. Haihhh. Feeling blessed, true love. Alhamdulillah.

Bye.

Note: Cepat la habis ABC, aku tak tentu arah sekarang ni. :'(



No comments: