Sunday, 16 June 2013

Apa pun tak boleh!

Assalamualaikum!

Der, mahap ler entry kali ni beremosi sikit. Saje nak tunjuk aku protes plus merajuk. Hihikk. Apa pun tak boleh, jalan sikit je menguap. Bosan lettew jalan ngan haku. Okay, sentap. Macam macam alasan, memula “kerjaaa” lepas tu, “jalan jem” lepas tu “takde parking”. Bagus.

Ehem, boleh pulak tanya kan “your suggestions please..” *dush* tumbuk muka kau. Dah bagi seribu macam alasan, lagi nak tanya suggestion ai? Saje la nak sedapkan hati kan, nak cakap “kita balik je ar” nampak sangat pulak kan. Foinne.  Puh-leaseeee, balik je ar. Senang hati. Kan?

Dah, jangan ajak ai pegi memana lagi, ai is menyampah!  

Takpe kita faham... =)



p/s: Besok balik kampung, aman la kau kat sini. Heh.

#nakcarisuamisportingpegimanamanapunbolehhhahahahaha

Bye!

No comments: