Monday, 24 December 2012

Stranger: Little Girl

Weehooo.. Now I am at Putrajaya Sentral, tunggu bas nak balik malam ni.. (sempat gak hupdate)
Oh, sebelum tu.. 'Hai Mira Rosputih!! *lambai tangan sambil tutup muka*
Terjumpa juga di alam maya ni yeahh..

Oh ya, by this time, I am here all by myself, after dia left me to meet his family. Uhukkk.
Supposedly he want me to follow him, to shop2 together at Nilai with his family, but I refused. Sempat la juga nengok muka geram plus nak marah dia tadi..
*sorry, tapi tak nak susahkan awak*

Duk melayan perasaan sorang-sorang, then come this little girl, start to chat with me. Ahaha, friendly sangat kot saya ni. Bagus la dik, at least ada teman nak borak jap. Dia tanya pasal accident semalam la, then i told her that it was my teacher yang involve dalam kemalangan tu. Sobs ='( then she tell me about how she admire Zizan Raja Lawak, became more excited when I told her that  I come from Terengganu, where Zizan come from. This little girl is very adorable, borak ngan saya as if i am her sister. I gave her chocolates that my sister bought in Langkawi. Sempat juga minta dia tengokkan beg saya sebab saya nak ke tandas. Setia dia tunggu beg saya. Siap tanya lagi 'akak ada twitter tak?' hahaha.. budak zaman sekarang..

Lepas mak dia nak balik tu dia cakap ngan saya:

'akak, saya balik dulu' then grab my hand salam cium tangan. Oh baby, why you so cute, I guess her family raise her up very well. Cukup sopan. Darjah 5 kot.

I hardly entertain strangers, but that girl really 'sesuatu'. haha. Sebab budak kot, aku layankan je la.. Mungkin sebab muka ai is manis? Cisss!

oh ya, seharian luang masa ngan si bucuk ni hari ni.. tu pun nak geram lagi sebab kita tak nak itot dia pergi Nilai..miahahahha
next time eh??


Bubuii=)

#hope banjir dah reda la sebab saya nak balik ni..hihi







1 comment:

MIRA said...

haha...hai mumblinghands!muehehe.. =P