Sunday, 25 November 2012

Belum Tidur

apa?? it is already 5.48 am?? Oh my oh my oh my! cepatnya masa berlalu, tanpa sedar saya dah berjaya siapkan assignment yang saya usahakan dari semalam lagi. hewhewhew. Alhamdulillah.
  *eh, dah dengar azan Subuh la* 

weee, kalau ikutkan, banyak juga keje yang saya listkan as soon as saya habis kelas pagi Jumaat lepas. 4 tasks for 2 subjects and finally, saya dah siap! *clap clap clap* tadi almost putus asa, seriusly sangat penat, mengantuk jangan cite la, tak sure berapa lama saya spend masa mengadap Encik Merah ni. Sobs. semalam pun tido lambat, tapi hari ni laaaaaaaaaaaaaaagggggggggiiiii lambat. tapi at least ada hasil yang cukup untuk buat saya LEGA. 

kenapa banyak kerja? adakah dulu awal sem goyang kaki je? entah la, rasa saya ada buat kerja, tapi tu la, time flies. tak sedar dah dekat hujung sem and lecturers dah start minta assignments. *sigh*

tak boleh lama ni, mata dah memberontak, badan dah surrender, otak dah ke mana-mana perginya. haha. 
dah siap keje ni nanti voleyla fokus kat benda lain pulok. 
(^________________^)

oh yaaaa... tadi ken, kita geram sungguh dengan makhluk Allah ittew..

sila faham perangai saya:

bila saya suruh awak tidur,
maksud sebenar saya ialah: 'janganla tidur lagi, temankan belajar..'

bila saya kata tak nak SMS atau call dah:
sila la hantar SMS berduyun-duyun kat saya, call la lagi pelisss..

bila saya diam:
awak pun jangan la diam sama, terus LENA lak tu..

so,
---------------------------SAYA TAK NAK KAWAN DAH--------------------

so we are?? yes, ANGRY BIRDS.
muahahahahhahaahahaha

adoiii..kata dah kenal lama, tapi perangai aku yang tu sampai sekarang pun tak boleh baca ke dear??
ai is geram!

mornite..bubuiiii=)

motiff??*tanya hati*

p/s: tak sangka this is what i get after few years, but still..
THANKS A LOT..=)