Saturday, 12 May 2012

Hari riang gembira



Haha,tajuk macam cerita doraemon je.. ok, 15hb April, (cerita lama) saya, M  dan bos M telah merewang bersama.. pagi tu, M jemput saya breakfast dulu kat Maulana.. dek kerana malu saya hanya memesan segelas teh tarik sahaja..*malu kat bos dia, tp perut lapar gle*
Dgn perut lapar (saya je), ktorang shoot off ke Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC). Disana ada PIKOM PC Fair 2012. Sebenarnya ini adalah plan bos M dari awal lg, saya hanyalah penyibuk.. bhahahaha. Parking punya jauh, penat kaki adik ni bang oi..haha. bila da masuk dalam rasa hilang sume penat jalan td dek kerana exited tgk org ramai.. senyum l e b a r..(*___________*)
M: awak comel sgt hari ni..
Saya: sebelum ni tak ke?
M: comel jugak, sy suka tudung awak hari ni, Nampak lembut..
Saya: hehehe (malu)

M dan bos dia boleh tahan la jalan laju2, termengah2 cik tijah ni kejau..dah masing2 mmg suka lawat tempat gajet camni,saya ikut jela.. jalan punya jalan, bos M berminat nak beli laptop Dell ni, maka lama la tunggu dia settlekan everything kat booth Dell tu. Sementara tu, saya dan M sibuk jalan ke sana ke mari dan ble dah bosan kembali ke booth Dell dan tgk bos M masih beratur..*sigh* so, saya menarik M duduk di kerusi.. below is tangkapan M dan saya..






 *muka eksaited*

Harus la turn saya pula..

Dia dah bosan..sekian.

Ini la hasil kebosanan beliau..

Amik gamba lagi dan lagi..haha
Akhirnya settle di booth Dell..ktorang sambung jalan lagi.. dari main hall sampai hall 5. Weh, penat mcm nk mintak dukung je, tp harusla xde yg sanggup kan.*DAMN* bila da habis pusing, dapatla lihat hasil tangkapan masing2.. jeng..jeng…jeng….

Yg baju hitam bos M, perhatikan M di depan..
Kiri kanan pegang barang..

Saya??

Harusla saya jalan lenggang (sikit je) sambil bawak handbag, 3 giftbag yg dapat time daftar (Cuma ada pamphlet je kat dalam) dan speaker SONIC GEAR yg M grab utk saya..

Cantik kn?

Pada mulanya saya x setuju M belikan saya ni..xsuka la sebab bg saya speaker lappy dah cukup kuat, tapi bila balik dan pasang.. OMG!!! (oh menarik gila!!) bunyi dia dush! Dush! Dush! So saya sgt berterima kasih pada M..

Ok..lepas je puas hati meronda dalam tu, saya mula buat muka kesian sbb kelaparan! Dan M n bosnya terpedaya lalu membawa saya makan di foodcourt KLCC..(je..) makanla saya dgn bersungguh2 dan selepas itu termengah2 jalan ke tempat parking dan tidur dalam kereta.. saya Nampak M intai saya ikut cermin,hahaha,gasakla..saya PENAT!!
Lepas hantar bos M, terus straight pergi Melaka..yeehaaa! bos M sgt simple okeh, siap boleh pakai baju concert LMFAO lagi..hiksss! Ble bos M turun, bermula la DQ (drama Queen) ni..

Saya: awak penat je, xpela..hantar saya kat TBS je, saya nek bas balik Melaka?
M: yeke? Betul ni nak naik bas je?
Saya: *cuak* alaaaa..(dalam hati) silap taktik
M: takpe la, saya hantar ok..
Saya: fuhhh..lega..

Pergila Melaka dgn jayanya.. eh, lupa, saya sempat grab benda comel kat PC fair tu utk diri sendiri..

Mine is PINK!! Gegurl gila..

Biru adalah kiriman si Eli yg dengki ble saya text dia cakap beli pendrive RM18/8gb..hihi
Saya x habis senyum dapat benda comel ni.. M hanya jeling2 ke arah saya yg excited mengada..haha..
Btw..saya SUKAAAAAAAAAAAAAAA sgt!!!

Bye :p



No comments: